
Τα λεγόμενα ''viral videos'', δηλαδή τα βίντεο αυτά των οποίων η φήμη εξαπλώνεται στο διαδίκτυο με ρυθμό ιού, μπορεί να είναι τελικά πολύ πιο επικερδή απ'ότι φανταζόμαστε.Σύμφωνα λοιπόν με την ιστοσελίδα Socialtimes το γνωστό βιντεάκι με το κοριτσάκι που μαθαίνει ότι θα πάει στην Disneyland, με 5,6 εκατομμύρια επισκέψεις έχει ήδη κέρδη 3,000 δολαρίων και μάλλον θα βγάλει πολύ περισσότερα, καθώς η Disney σκοπεύει να το χρησιμοποιήσει σε διαφήμισή της.
Ένα παλιότερο βίντεο με ένα παιδάκι που επιστρέφει από τον οδοντίατρο, ολίγον βέβαια μαστουρωμένο, έγινε τεράστια επιτυχία και έτσι ο David DeVore, πατέρας του 7χρονου, δημιούργησε online κατάστημα και πουλάει t-shirts με τις ατάκες του μικρού.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου