Translate blog in your language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τα πάντα για το Marketing

Κερδίστε εύκολα χρήματα πατώντας σε διαφημίσεις! Κάντε εγγραφή τώρα!

Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2012

10 συνήθειες που καταστρέφουν την εμφάνισή σου

Όπως υπάρχουν συνήθειες που βελτιώνουν την εμφάνισή σου, έτσι υπάρχουν και κακές συνήθειες που μπορεί να σε οδηγήσουν στην καταστροφή, όσον αφορά, τη διατροφή, τη γυμναστική και την περιποίηση, ακόμα κι αν ο Θεός σε είχε ευλογήσει με όλα τα καλά στοιχεία που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος. Για να βρεις πού είσαι ένοχος και ποιες από τις συνήθειές σου μπορείς να βελτιώσεις, μπορείς να διαβάσεις την παρακάτω λίστα. Θα χάσεις λίγο χρόνο, αλλά θα γίνεις καλύτερος.


Aρ. 10 : Χρησιμοποιείς στο πρόσωπό σου ό,τι προϊόντα βρεις μπροστά σου
Πολλοί άντρες στερούνται την καθημερινή περιποίηση του προσώπου τους κι αντ’ αυτού χρησιμοποιούν ό,τι βρεθεί πρόχειρο μπροστά τους για να πλύνουν το πρόσωπό τους, συμπεριλαμβανομένων των υγρών σαπουνιών που περιλαμβάνουν χημικά που στεγνώνουν το λεπτό και εύθραυστο δέρμα του προσώπου. Αντικαθιστώντας αυτά με κάποιο που καθαριστικό που είναι αποκλειστικά κατασκευασμένο για το δικό σου τύπο δέρματος (ξηρό, λιπαρό ή συνδυασμός), το δέρμα σου θα είναι πιο καθαρό, πιο μαλακό και θα δείχνει περισσότερο νεανικό. 

Aρ. 9 : Πίνεις πολλά διουρητικά
Υποτίθεται ότι πρέπει να πίνεις οχτώ ποτήρια νερό την ημέρα. Αν όμως καταναλώνεις και διαφόρων ειδών διουρητικά, να είσαι σίγουρος ότι μόνο καλό δεν κάνεις στον οργανισμό και την εμφάνισή σου. Τα διουρητικά είναι ουσίες όπως η καφεΐνη και το αλκοόλ που κάνουν το σώμα σου να εκκρίνει νερό. Δεδομένου ότι το σώμα μας αποτελείται από 70% νερό, είναι απαραίτητο να μένει πάντα ενυδατωμένο ώστε να μπορεί να διατηρείται η κυτταρική λειτουργία και να μπορείς να διατηρείς το σώμα σου υγιές και το δέρμα σου λαμπερό. Οπότε, αν δε μπορείς να ζήσεις χωρίς τον πρωινό σου καφέ, τουλάχιστον αντιστάθμισε την ποσότητα που καταναλώνεις πίνοντας περισσότερο νερό. 

Aρ. 8 : Κάνεις στεγνό ξύρισμα
Αν κάτι γίνεται στεγνά, αυτό είναι μόνο το καθάρισμα των ρούχων και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, πάντως σίγουρα δεν είναι το ξύρισμα. Πέρα από τον πολύ σοβαρό παράγοντα που ονομάζεται «πόνος» που συνοδεύει στο στεγνό ξύρισμα. το να μη χρησιμοποιείς αφρό ξυρίσματος όταν περιποιείσαι το πρόσωπό σου, προκαλείς ερεθισμούς και εξανθήματα, γδαρσίματα και τρίχες γυρισμένες μέσα στο δέρμα. Για να καταφέρεις να το διατηρήσεις καθαρό και μαλακό, να μην πονάς και να μειώσεις τις πιθανότητες ερεθισμών και κοψιμάτων, κατανάλωσε λίγα ευρώ παραπάνω κι όταν ψωνίζεις ξυραφάκια, γύρνα το βλέμμα σου και στο διπλανό ράφι για να διαλέξεις έναν αφρό ξυρίσματος. Για να έχεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, κάνε μπάνιο πριν ξυριστείς, ώστε να έχουν ανοίξει οι πόροι και να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις καλύτερα και τον αφρό.

Aρ. 7 : Πιάνεις συνεχώς το πρόσωπό σου
Μεταξύ των πλυσιμάτων, τα χέρια σου μαζεύουν όλων των ειδών τη βρώμα, τα βακτήρια και τα λίπη από τα φαγητά. Όταν ακουμπάς το πρόσωπό σου όλα αυτές οι βρωμιές μεταφέρονται στη φάτσα σου, δημιουργώντας σου αντιαισθητικά σπυριά. Επιπροσθέτως, τρίβοντας το πρόσωπο με τα χέρια σου, η επιδερμίδα σου τραβιέται προς διάφορες αφύσικες κατευθύνσεις, προωθώντας το σχηματισμό ρυτίδων.

Aρ. 6 : Δε στήνεσαι σωστά
Όχι μόνο καμπουριάζεις όλη τη μέρα, κάτι που είναι κακό για τη σπονδυλική σου στήλη, αλλά κάνεις κακό και στο πώς σε αντιλαμβάνονται οι άλλοι. Μία κακή στάση στέλνει το μήνυμα ότι είσαι τεμπέλης ή δεν έχεις αυτοπεποίθηση –και πίστεψέ με, δε θα ήθελες να σε θυμάται κανείς λόγω αυτών των χαρακτηριστικών. Αντιθέτως, η ευθυτενής στάση κάνει τους μυς σου να φαίνονται πιο σφιχτοί και οριοθετημένοι και δείχνει ότι έχεις αυτοπεποίθηση, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για μια γυναίκα.

Aρ. 5 : Γυμνάζεσαι απλά για να τρως περισσότερο
Το γεγονός ότι χρειάζεσαι 20 λεπτά για να πας και να πάρεις ένα burger δε σημαίνει ότι αυτό αποτελεί τη γυμναστική που θα σε βοηθήσει να μην πάρεις γραμμάριο από το φουλ στις θερμίδες γεύμα. Αν τείνεις να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου με χαζές λογικές για να κάνεις αυτό που θέλεις χωρίς τύψεις, θα δεις τις συνέπειες της άρνησής σου αποτυπωμένες πάνω στο σώμα σου. Όλοι οι διατροφολόγοι θα σε συμβουλέψουν ότι για να διατηρηθείς σε φόρμα, η καλή διατροφή είναι το ήμισυ του παντός (κι αυτό το ήμισυ είναι ένα γερό και υγιές σώμα), οπότε το μόνο που καταφέρνεις είναι να σαμποτάρεις τον εαυτό σου εφευρίσκοντας γελοίες δικαιολογίες για την ακατάσχετη επιθυμία σου για φαγητό. Σύμφωνα με αυτό, από εδώ και στο εξής, σαν κομμάτι του υγιεινού τρόπου ζωής που θέλεις να ακολουθήσεις, ο οποίος περιλαμβάνει και τακτική άσκηση, μπορείς να καταναλώνεις το αγαπημένο σου junk food, απλά θα πρέπει να είσαι ρεαλιστής και να μην το κάνεις ανάλογα με το χρόνο που περνάς στο γυμναστήριο.

Aρ. 4 : Πίνεις πολύ
Το αλκοόλ έχει μακροπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα στην εμφάνισή σου. Επειδή είναι διουρητικό, το αλκοόλ αφυδατώνει, οπότε αν καταναλώσεις αρκετά ποτά σε ένα βράδυ (πέντε ή και παραπάνω, ανάλογα με την περίσταση), την επόμενη μέρα τα ίχνη των ρυτίδων σου θα έχουν γίνει αυλάκια για να περνάει το νερό της καταιγίδας (ok, ίσως είμαι υπερβολική, αλλά σίγουρα θα φαίνονται περισσότερο από εχτές που ήσουν …ξενέρωτος). Άσε που αν το έχεις κάνει συνήθεια και τα τσούζεις κάθε μέρα, είναι φυσικό κι επόμενο να κερδίσεις βάρος, το οποίο θα σου δημιουργήσει κατευθείαν τη γνωστή σε όλους μας μπυροκοιλιά. Με τον καιρό, αν καταναλώνεις τακτικά περισσότερα από δύο ποτά ημερησίως, το δέρμα σου θα φαίνεται καταβεβλημένο και γεμάτο ατέλειες, κάτι το οποίο φυσικά δεν έλκει το αντίθετο φύλο.

Aρ. 3 : Τρως φαγητά με πολλά συντηρητικά
Η κατανάλωση συντηρητικών έχει αντίκτυπο σε όλο σου το σώμα. Όχι μόνο θα φορτωθείς παραπάνω κιλά, αλλά θα πηγαίνει χαμένη κάθε προσπάθεια γυμναστικής.(πώς να τα κάψεις όλα αυτά) κι επίσης θα καταστρέψεις το δέρμα σου, αν αυτό είναι ευαίσθητο στις τροφές με πολλά συντηρητικά. Ο κανόνας που πρέπει να ακολουθήσεις εδώ είναι ότι τα λευκά φαγητά πρέπει να αποφεύγονται, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να αποφεύγεις ό,τι περιλαμβάνει αλεύρι, ζάχαρη, μαργαρίνη ή συστατικά τα οποία έχουν περίεργα χημικά ονόματα. Προτίμησε φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς αν θέλεις να έχεις περισσότερη ενέργεια.

Aρ. 2 : Κάνεις ηλιοθεραπεία χωρίς αντηλιακό
Η πλειοψηφία των δερματικών βλαβών που είναι συνδεδεμένες με την ηλικία, προέρχονται από την έκθεση στον ήλιο. Αυτό σημαίνει ότι παραλείποντας το αντηλιακό ενώ εκτίθεσαι αρκετές ώρες την ημέρα στον ήλιο, σύντομα το δέρμα σου θα δείχνει ξηρό, γερασμένο, γεμάτο ρυτίδες κι ακόμα χειρότερα, μπορεί να έχεις μελάνωμα. Για να προστατέψεις το σώμα σου και να επιβραδύνεις την εμφάνιση ρυτίδων, απέφυγε τον ήλιο όσο πιο πολύ μπορείς (τί σου λέω κι εγώ τώρα, στην Ελλάδα μένεις, πώς να αποφύγεις τον ήλιο;). Επίσης, ποτέ μη φεύγεις από το σπίτι αν δε βάζεις αντηλιακό κάθε πρωί και δεν το ανανεώνεις κάθε φορά που είναι να βγεις έξω για παρατεταμένο χρονικό διάστημα.

Aρ. 1 : Καπνίζεις σαν φουγάρο φρεγάτας
Το λένε όλοι «βλάπτει την υγεία», εσύ τί το θέλεις; Το αποτέλεσμα των παραπάνω από 4.000 χημικών στοιχείων που περιλαμβάνουν τα τσιγάρα, από τα οποία τα 51 είναι καρκινογόνα, σκοτώνεις κυριολεκτικά τον εαυτό σου κάθε φορά που βάζεις αυτό το δηλητήριο στο στόμα σου. Όταν καπνίζεις, ελεύθερα μόρια κατακλύζουν το σώμα σου και καταστρέφουν το DNA σου, κάνοντας το δέρμα σου χλωμό και γεμάτο ρυτίδες. Φυσικά, αυτό το γνώριζες ήδη. Αυτό που δεν ξέρεις είναι ότι πραγματικά μπορείς να το κόψεις. Ξεκίνα ζυγίζοντας τα θετικά και τα αρνητικά του καπνίσματος, με την προϋπόθεση ότι θα είσαι ειλικρινής σχετικά με αυτό. Αμέσως μετά προσπάθησε να βρεις τρόπους ώστε να λαμβάνεις τα ίδια προνόμια, χωρίς να χρειάζεται να καπνίζεις. Επίσης, σημαντική βοήθεια αποτελούν και οι προηγούμενες εμπειρίες που είχες προσπαθώντας να κόψεις το τσιγάρο. Σίγουρα είναι μια πολύ δύσκολη διαδικασία και πρέπει να βρεις έναν τρόπο ώστε να τα καταφέρεις, αλλά αν επιμείνεις, ακόμα κι αν τύχει στην πορεία να ξανακυλήσεις, θα ξέρεις ότι ο στόχος σου έχει επιτευχθεί.

Κατεβάστε τώρα δωρεάν από ΕΔΩ την toolbar του Blog μας για άμεση πρόσβαση στο Blog αλλά και σε πολλές άλλες σελίδες. Συμβατή με "Firefox" και "Internet Explorer".


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου